środa, 25 maja 2011

Trendy Nails - czy tylko fluo?

Do napisania tego postu zachęcił mnie trend sezonu, który zrobił błyskawiczna karierę czyli "Fluo". Objawia się nam we wszystkim - ubraniach, dodatkach, kosmetykach. Jeżeli o tych ostatnich mowa to na prowadzenie wychodza oczywiście lakiery do paznokci. Osobiście nie przepadam za jaskrawymi kolorami chociaż jestem je w stanie znieść jeżeli chodzi o odzież, zdecydowanie nie jestem natomiast fanką rewolucji na paznokciach.
Po przejrzeniu różnych wersji żywych kolorków przeróżnych lakierów postanowiłam że wybiorę jednak coś ze starszych, spokojniejszych hitów - poniżej propozycje z Chanel (bo kolory z tej firmy są naprawdę piekne) i podobne, bardziej korzystne cenowo :) 




A tutaj równie piękne kolorki a co najważniejsze trwałe lakiery ze sprawdzonego przeze mnie Inglota (niestety coraz rzadziej dostępnego) :


3 komentarze:

  1. A mi sie tam lakiery fluo podobają, żółciutki i pomarańcz są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązowego muszę spróbowac, wygląda przyjemnie. A Inglot rzeczywiście jest niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim ulubionym i tak zawsze jest wiśniowo bordowy, niezależnie od jakiegokolwiek trendu :).

    OdpowiedzUsuń