wtorek, 24 maja 2011

Flower Power czyli lat 70-tych c.d.

Chyba weszłam w jakiś "pęd" kwiatowy bo przeglądając dzisiaj ofertę Victoria's Secret znowu najbardziej spodobały mi się bluzeczki w tzw. łączkę. Postanowiłam zajrzeć do sklepu akurat tej marki gdyż przypomniałam sobie jaką estymą cieszyły się u nas swego czasu topy i koszulki z VS, pamiętam ten szał na Allegro :).
Pamiętna tego że ich projekty wyglądały zawsze wyjątkowo kobieco i świeżo żądna inspiracji na lato postanowiłam zbadać aktualną ofertę. Okazuje się że i tu miłośnicy lat 70-tych i stylu hippie mają z czego wybrać a i mnie zwiewne, kwiatowe bluzeczki bardzo przypadły do gustu - na tegoroczne lato wręcz wymarzone. 



                                                                      Photo : Victoria's Secret

3 komentarze:

  1. Bluzeczki piękne, podoba mi się że wyglądają tak lekko i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest boska! VS mają chyba najfajniejsze topy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę raczej topy z Victoria's chociaż te bluzki też nie takie "ostatnie" :P

    OdpowiedzUsuń