wtorek, 17 maja 2011

Looking for Summer

Zwykle o tej porze roku w głowie mamy jeszcze stylizacje wiosenne jednak dzięki zaskakującym nas co chwila nagłym pogodowym "zajawkom lata" niektórzy z nas (czyt. ja) upajają się już wizjami letnich zestawów. Ja obserwuję u siebie podejrzany szał na szorty co może być spowodowane niespodziewanym schudnięciem ostatnimi czasy :P. Po rzuceniu okiem na propozycje z letnich kolekcji sieciówek (moimi względami jakoś szczególnie cieszy się akurat H&M) już spokojniej stwierdzam że typując szorty jestem w miarę na topie, nastepnie upewniając się że mieszanka boho i motywów zwierzących również jest w ofercie oddycham juz pełną piersią a widząc fajne plecione kapelusze ocieram pot z czoła czując z ulgą że jadę równo z najnowszymi trendami! ..........
Powyższe to oczywiście tylko mały żarcik bo mój styl ubierania jest mieszanką takich różności iż niemozliwe byłoby aby wszystkie jego elementy były jednocześnie na topie :) a nowo nabyte sztuki odzieży miksuję zawsze z tymi które posiadam już od lat (m. in. dlatego by nie wyglądać jak sporo innych kobiet na ulicy). No i zawsze próbuję gdzies wetknąć mocno już wychodzone buty z C&A, wg mnie idealne na każdą pogodę :).
Oto tych kilka rzeczy, które z pewnością weszłyby w skład paru moich letnich zestawów :






                                                           tak, te buty też :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz