środa, 18 maja 2011

Cartoon T-shirt

Cartoon t-shirt czyli kreskówki na topie.... wciąż i nieustająco.
Już od jakiegoś czasu jestem wielbicielką t-shirtów czyli mówiąc inaczej poczciwych podkoszulek Szczególnie zachwyciły mnie te z Reserved i będąc latem zeszlego roku kilka razy w ich sklepie zaczajałam się na parę szczególnie fajnych egzemplarzy ale prawdę mówic nie poczyniłam większych zakupów bo lato zeszło mi na obmyślaniu które zakupić po czym nagle zrobiło się zimno ...... Tak więc w tym roku zawczasu zaczęłam wyglądac t-shirtów z tegorocznych kolekcji. Zawiodłam się srodze bo niestety okazuje się że nadal ciągnie się trend kreskówkowych motywów a wydawało mi się ze nie potrwa on długo jako że już w 2010 tylko w samym C&A miałam wrażenie że każdy ciuch wzięty w rękę ma na sobie cartoonową postać :/. Skoro w zeszłym roku naliczyłam w Reserved tyle podkoszulkowych cudeniek w naprawdę fajnych stylach liczyłam na kontynuację, tymczasem w propozycjach ujrzałam serię limitowaną serię "cartoonów". Beee.. ja jednak pozostanę przy tych starych :



 Zdjęcia : Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz