niedziela, 12 czerwca 2011

Trendy Shoes czyli paski i wiązania

Buty z wszelkimi wiązaniami i paskami są nadal na topie. Mi akurat ten trend wyjątkowo przypadł do gustu i oczywiście mnóstwo tego typu, podobnych do siebie, letnich butów nadal może się naprawdę podobać jednak od jakiegoś czasu odnosiłam wrażenie że projektanci nie są w stanie wymyślić w tym temacie już chyba nic nowego. Osobiście posiadam 2 pary obuwia opartego na trendzie "paskowym" i czuję że wystarczy :).
Odkryłam jednak coś kwalifikującego sie w sumie do tego samego stylu ale wnoszącego sobą prawdziwy powiew świeżości - sandałki z tekstylnymi wiązaniami. Jak dla mnie wyglądają zwiewnie, seksownie i wyjątkowo kobieco czyli idealnie pasują na lato ale do tej pory zaobserwowałam je tylko w propozycjach bardziej znanych projektantów. Mam jednak nadzieję że i tym razem sieciówki podchwycą ten pomysł bo zdecydowanie jest tego wart a możliwości kombinacji takich wiazań wydają się nieskończone :).

                                                                   Christain Dior

                                                                   Christian Dior

                                                                   Erdem

                                                                                         Moschino

1 komentarz:

  1. Cudowne!! Wystarczy do tego prosta sukienka i buty będą całą ozdobą stroju.

    OdpowiedzUsuń