środa, 1 czerwca 2011

Top Trend - Maxi Dress

Zazwyczaj trendy lansowane przez gwiazdy czyli tzw. celebrities natychmiast zyskują popularność i są przechwytywane przez mnóstwo osób. Zauważyłam jednak jedną rzecz która chyba trochę nie chce się przyjąć (przynajmniej na polskich ulicach) a mianowicie maxi dress czyli długą sukienkę. Mam wrażenie ze sławne panie zakładają ją tego roku niemal masowo (im robi się cieplej tym częściej), prezentując tą sztukę odzieży w przeróżnych kształtach, stylach, wzorach i kolorach. Przyznam że kiedyś również nie byłam przekonana do takiej długości ale dzisiaj stwierdzam że długa sukienka to jednak wielki komfort i szczególnie latem daje wiele swobody, chociaż wiele pań i tak pewnie  zdecydowanie woli zaprezentować nogi w szortach jeżeli już mają wybór :).
A oto kilka gwiazd i długich kreacji które spodobały mi się najbardziej :

                                                               Eva Mendes

                                                              Gwen Stefani

                                                                  Jessica Alba

                                                              Kim Kardashian


                                                      Alessandra Ambrosio

5 komentarzy:

  1. Na lato zdecydowanie takie kiecki najlepsze, wygodne i mozna się czuć swobodnie. Widzę że nieźle ci idzie z blogiem, ja miałam zamiar zacząć już dawno temu i nadal nie wyszłam dalej niż wybranie szablonu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idzie może nieźle ale też nie za dobrze, chciałam pododawać jeszcze parę gadżetów, trochę rysunków i linków ale jakoś ciągle brak czasu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim wygląda najlepiej chociaż reszta też o.k.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na gorące lato. Będę zaglądać i sprawdzać czy blog się rozwija :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Eva Mendes wygląda super, sukienka też chyba najfajniejsza i zdjęcie takie na luzie, reszta wygląda jakby specjalnie pozowala.

    OdpowiedzUsuń