piątek, 3 czerwca 2011

Lato nad morzem

Nautical style czyli styl marynistyczny nadal aktualny i może jestem tendencyjna ale musze powiedzieć że bardziej mi on jednak pasuje do lata niż do wiosny na początku której zaczęło się to morskie szaleństwo. Jako że moją ulubioną bluzkę w paski i czerwne buty nosilam już przez ostatnie 2 lata nie chwytam się w tym roku tego stylu jeżeli chodzi o ubrania, zresztą rzuca się on chyba trochę za bardzo w oczy i szybko może nam się przejeść. Ale jeśli ktoś się przy nim upiera to proponuję wprowadzić do swoich "outfitów" trochę morza za pomocą biżuterii - znalazłam kilka ciekawych propozycji z kolekcji Betsey Johnson, niektóre z nich z powodzeniem mogą zastąpić wszystkie inne dodatki :).




                                                     



5 komentarzy:

  1. Założyć to bym tego chyba nie założyła (no może te na szyję), trochę przeladowane ale ślicznie razem wyglądają na zdjęciu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienia kolorów i pomysłowe projekty, rzeczywiście chyba nie potrzeba żadnych innych rzucających sie w oczy dodatków jak się nosi taką biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolekcja jest super, przecież w lato trzeba trochę luzu i koloru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Uwielbiam takie cukierkowe biżu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę jednak ten styl glam punkowy ze starszego posta, może zaproponujesz jakieś dodatki do niego?

    OdpowiedzUsuń